Tuesday 24 February 2015

Ada apa dengan 14 hari

14 hari lagi ready untuk keluar hasil...100 bongkah mampu hasilkan cendawan untuk kali pertama 8 kg, second 6kg n ke- 1kg.....x pe semuanya Allah yg tentukan dgn izin-Nya yang penting kita terus n terus berusaha.....x kisah dlm keadaan sukar.....semua redah je...kata my sifu Dr Azizan Osman...terima kasih pada semua network saya....
Saat ini... Bongkah memenuhi ruang yang disediakan...perlu rehat 14 hari untuk proses tuaian...ada jugak yg x sabar nak keluar...biarkan...yang penting ikut jadual pengeluaran....Terima kasih YA Allah kerana bukakan jalan untuk ceburi bidang pertanian...Dari masalah sblm nie...baru saya nampak hikmah yg Allah berikan... Tp masa dugaan melanda x de plak perasaan menyesal kenapa ini berlaku pada diri.....yg best Doctor yg tanya...sepatutnya penyakit ini untuk berumur 60tahun ke atas...jawapan saya ini ujian Allah untuk saya....n saya senyum....Alhamdullilah....

     

Berminat boleh hubungi Bieb di Page Sejutamas Enterprise @ 
phone 0134882478


No comments:

Post a Comment