Tuesday 24 February 2015

Terapi Stress

Skrg sy sudah ada tepung goreng cendawan di reka khas oleh peladang saya.....terima kasih sifu dan wifenya kerana 100% support saya.....sanggup turun dari Melaka ke Putrajaya untuk bantu saya......dan melihat kebun saya....skrg ini saya mempunyai 100 bongkah lebih di rumah status apartment.....percaya ke tidak....sy dah lakukan....
Bela cendawan...petik cendawan dan goreng cendawan tepung bersama tepung khas untuk cendawan....bersama Mi goreng bodoh....sarapan pg ini... Sy supplies cendawan dan tepung cendawan.....berminat hubungi saya 0134882478 - Bieb Abd Hamid khidmat nasihat disediakan..anda mampu lakukan.....ini terapi stress.. Berminat untuk membela cendawan saya sediakan khidmat nasihat sila layari page : Sejutamas Enterprise @ 0134882478
 

 



No comments:

Post a Comment